Levering

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te laten leveren bij jou thuis, gebeurt dat via Electric Scooters & Bikes zelf. Wij beschikken over een eigen transportdienst zodat we een correcte en veilige levering kunnen garanderen.

Electric Scooters & Bikes levert je elektrische voertuig tot aan je deur voor een kleine meerprijs van € 50 + € 0,50 per km (dubbele rit).

De status van je bestelling kan je niet online volgen. We werken ook niet met pakjesdiensten waarbij je een track-and-tracecode ontvangt. Wil je weten hoe het zit met je bestelling? Dan neem je best even telefonisch contact op. Wij contacteren dan onze leveranciers om je de meest actuele informatie te bezorgen.

Retour

Accessoires kan je eenvoudig retourneren in de winkel. Voor onze elektrische voertuigen ligt dat net iets anders. Omdat je je voertuig inschrijft bij de DIV, net zoals een auto of benzinemotor, kan je het in principe niet retourneren. Ben je echt niet tevreden van je voertuig? Dan kan je het ons wel opnieuw verkopen waarna wij het als tweedehandstoestel aanbieden in onze showroom. Die procedure is echter ingewikkeld, waardoor je best gewoon goed nadenkt over je aankoop zodat je je achteraf niet bedenkt.

Accessoires retourneren doe je in onze showroom, ook als je ze online bestelde. Kom even langs met het gekochte artikel, spreek iemand van het team aan en wij brengen alles voor je in orde.

Elektrische voertuigen kan je als tweedehandsvoertuig aan ons verkopen door ermee naar de showroom te komen of het door ons te laten ophalen. In het tweede geval betaal je hetzelfde tarief als de leveringskost: € 50 + € 0,50 per km (dubbele rit).

Voor geretourneerde accessoires krijg je het aankoopbedrag cash of via overschrijving terug, afhankelijk van de grootte van het bedrag en jouw voorkeur.

Wanneer je je elektrische voertuig aan ons verkoopt, gebeurt de betaling enkel via overschrijving. Houd er rekening mee dat je niet het volledige aankoopbedrag zal ontvangen aangezien het gaat om een verkoop en geen retour.